The International Luxury Travel Market vodeći je međunarodni sajam luksuznog turizma koji se tijekom cijele godine održava na raznim destinacijama diljem svijeta, od Europe, Afrike i Azije do Sjeverne i Južne Amerike. Netom završen ILTM sajam u Cannesu predstavio je tako brojnim poduzetnicima, poslovnim suradnicima i renomiranim ponuđačima elitnog turizma jedinstvena turistička iskustva pod novim sloganom „Keep the world moving“.

Na ovom 16. po redu ILTM izdanju sudjelovao je i obiteljski hotel San Rocco, a svoju jedinstvenu ponudu prezentirali smo u sklopu Stories Croatia, udruge koja okuplja 17 pažljivo odabranih hotela u Hrvatskoj iza kojih stoji autentičnost, tradicija, savršena lokacija i besprijekorna kvaliteta usluge u svakom detalju.

Koliko je ovaj sajam značajan i utjecajan najbolje govore brojke s prošlogodišnjeg sajma na kojem je ugovoreno više od  60,000 poslovnih sastanaka i koji je ugostio 3,000 posjetitelja, što ponuđača, što kupaca, iz gotovo 100 zemalja. Pri tome je predstavljeno čak 30 različitih turističkih sadržaja, od ekskluzivnih hotela  i onih s dugogodišnjom obiteljskom tradicijom, do idealnog odmora u prirodi i divljini.

Izrazito smo stoga zadovoljni što je i San Rocco heritage hotel imao priliku biti dijelom ove posebne turističke priče i što su kvalitete i unikatnosti našeg tradicijskog hotela pružile jednu dodatnu raznovrsnost bogatoj ponudi luksuznog turizma na sajmu u Cannesu.